בסטודיו 'שמפניה' לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר.
לכן משקיעים בשבילך ובשביל העסק שלך את מירב המאמצים ומיטב המוחות,
ויוצרים לך עיצוב קריאטיבי, חדשני ושונה, בטעם ייחודי.
תהליך העבודה מוקפד והוכיח את עצמו עד כה בפרוייקטים הרבים שייצרנו
בסטודיו 'שמפניה'.

מחקר ואסטרטגיה

כדי ליצור שמפניה טובה יש להכיר מצד אחד את היכולות העומדות לרשותנו, זני הענבים הקיימים ומיזוגים אפשריים. נרצה לבחון מה קהל היעד יאהב, אילו ענבים ואיזה תהליך התססה נעדיף לבחור, כדי שירצה ללגום עוד.

או במילים אחרות: אצלנו בסטודיו לא מתחילים ישר לבצור, לדרוך, להתסיס ולעצב. קודם כל נבדוק: מה גבולות הגזרה של השוק שלך? מהן התכונות הייחודיות לשוק שלך? מיהו קהל היעד שלך? מה המתחרים האחרים נוהגים לעשות? נלמד היטב את המושגים, את השפה ואת ההתנהגות המקובלת בענף ובשוק. נעקוב אחרי תופעות, ונקבל השראה ממגמות חדשניות.

קונספט

הרעיון הגדול שאורז בתוכו את השפה החזותית והפרסומית של הפרוייקט שלך נקרא: קונספט.

ככל שהקונספט רלוונטי יותר, ייחודי, מפתיע וזכיר – כך הוא יהיה משובח יותר. ואת ההבדל בין שמפניה משובחת למשקה זול ופשוט – מיותר לתאר, נכון?

בסטודיו 'שמפניה' יוצרים קונספטים קריאטיביים מדויקים על פי תהליך המחקר שערכנו. הכלים המקצועיים שלנו מכוונים אותנו לקונספט מנצח. כזה שהלקוחות שלך יאהבו, יתחברו ויבינו – ואולי גם יתמכרו.

סקיצות וליטושים

השלב הבא בתהליך הוא הייצור בפועל. כעת בוצרים, דורכים, מתסיסים ומכינים לך שמפניה בדיוק לפי הטעם שלך. הייננים שלנו יטעמו אותה: הצוות המקצועי כולו יבחן כל עיצוב ופרוייקט בעיניים מקצועיות, ידרוש את התיקונים הנצרכים ויעביר לך מוצר מושלם.

כעת הרגע שלך לטעום, לעצום עין אחת ולהרגיש היטב את העקצוץ על הלשון. יש לך תיקונים? בשביל זה אנחנו כאן! העיצוב הזה מיועד לעסק שלך, ולכן ההחלטה לגביו היא רק שלך.

להביא לך מארז?

העיצוב הראשון שיצרנו, יכול להיות תחילתה של תקופה מענגת עבור כולנו. הזהות החזותית של העסק שלך מורכבת מכל העיצובים שיוכנו עבורו, כאשר כולם ידברו בשפה גרפית זהה ויכללו את האלמנטים הייחודיים לך. סטודיו 'שמפניה' ישמח ללוות אותך ולהפיק כל פריט, מודפס או דיגיטלי, ביצירתיות תוססת.

 

גם אני רוצה לטעום שמפניה

בואו נדבר:
053-3132772

office@shampanya.co.il